conzierto LURTE
Página 1 de 1.•
conzierto LURTE
Lurte participará en lo Foro Mundial de las Luitas de l’Augua (FMLA), actuando en lo eszenario lo benién Miércols, 2 de Chulio de 2.008. Lo bolo será en la Plza. San Bruno, a partir de las 21:00 oras alto u baxo.
Lo Foro Mundial de las Luitas de l’Augua se desembolica en Zaragoza y se trata d’unas chornadas de debate arredol de las politicas y las feituras idraulicas qu’achuntará a zientos d’actibistas plegaus de distintas complaganzas idroloxicas de Uropa, America y Africa.
Lo Foro, alternatibo y independién, ha como ochetibo esbielar a la soziedat los grans desaziertos y dramas umáns qu’una mala chestión de l’augua ha prebocau en lo meyo ambién y en la bida y lo esdebenidero d’una milenta de presonas en tot lo planeta.
Lo Foro Mundial de las Luitas de l’Augua se desembolica en Zaragoza y se trata d’unas chornadas de debate arredol de las politicas y las feituras idraulicas qu’achuntará a zientos d’actibistas plegaus de distintas complaganzas idroloxicas de Uropa, America y Africa.
Lo Foro, alternatibo y independién, ha como ochetibo esbielar a la soziedat los grans desaziertos y dramas umáns qu’una mala chestión de l’augua ha prebocau en lo meyo ambién y en la bida y lo esdebenidero d’una milenta de presonas en tot lo planeta.
Re: conzierto LURTE
boira_riseta escribió:
Lo Foro, alternatibo y independién,
JAJAJAJAJAJAJAJ
Me parto zagal.
Poco se nota que ista nuei (martes) no bas estar en l´acto d´o foro iste.
¿Qui bosa os billetes d´a chen forana que i partizipa?
¿Que fan os ponens, y an son, os diyas antis de que partizipen en o foro iste?
Independien, sí , de cojon.
En o conzierto, bi eba chen chilando Expo NO, mira-te a bier si t´enteras de lo que deziba una mainate que yera con o micro....
no se si t das cuenta de que está sacado de su web, si no estas de acuerdo pues no vayas y en paz y si tampoco estas de acuerdo con lo que han publicado pues se lo dices, q a mi = me da
boira_riseta escribió:no se si t das cuenta de que está sacado de su web, si no estas de acuerdo pues no vayas y en paz y si tampoco estas de acuerdo con lo que han publicado pues se lo dices, q a mi = me da
Si no ficas a fuente d´an quitas a informazion, lo mas nomral ye que pensemos que ye una opinion literalmen tuya.
Ye como si fico una opinion de Mr Losantos, y no pongo que ye d´el...bi abria problemas d´ixas trazas.